SceneKids, EmoFun Forum, Müzik & Chat

UYELERE OZEL SCENEKIDS TOPICLER... BAZILARI İÇİN SADECE FORUM AMA BİZİM İÇİN BİR AİLE... UYELİK 5 SANIYE UŞENME AmK :)
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Doğarken bebekler düşünür +22,5

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
@ TR EMO @
SceneKids Özel Üyeler
SceneKids Özel Üyeler
avatar

Mesaj Sayısı : 185
Rep Puan : 417
Kayıt tarihi : 20/04/09
Yaş : 30
Nerden : ANKARA

MesajKonu: Doğarken bebekler düşünür +22,5   Salı Nis. 21, 2009 11:03 pm



Doğarken bebekler düşünür +22,5






window.google_render_ad();

*Şştt, doktor musun nesin, babam bile bu kadar kurcalamadı, çek elini, bak ağlarım

*Uleyn şimdi dışarı çıkcam, O2 ciğerlerime gelcek, yakcak böğrümü, sonra işin yoksa ağla .. Üff şimdiden kasıldım haa

*lan lan lan noluyo

*çıkarken gözlerimi kapayayimda anamin ...nı gormeyeyim."

*inşallah hemşire popoma vurmak yerine pipimi sıvazlar.

*kaderi ben mi o kadar! yarattım

*tanri her seyi bilendir!

*haydi bismilllah!

*beyefendi bir yanlışınız olacak ben birinci gelmiştim, içeride kalma hakkına sahibim..

*merhaba dünya !

*ben buraları bir yerden hatırlayacam ama du bakalım..

*ben doğmadan ölmüşüm

*birey laz olacaksa muhtemelen "uyyy daa" olacaktir

*len len len, dikkat etsene beeee, kesiyodun kafami, hay ben bu sezaryen dogumu icad edenin......

*geliyoruum, geliyoruuum!

*ya çekiştirmeyin iki dakika, şu g noktasının yerini bi ezberliyim çıkıyorum hemen

*yildizim parlasin

*alemin krali geliyoo, geliyoo, geliyoooo

*aha! sira bana geldi! nihohao

*ulan su kollarımı kafamin arkasina koyup bacaklari duz tutsam daha hizli cikarmiyim acaba??

*işte geldim burdayım, ben bu işte ustayım

*ben nasıl çıkıcam lan bu kadarcık yerden?!?

*ben gidiyom sen istersen kal daha.. (ikizler)

*bokla cisin ciktigi yerin ortasindan cikiyoruz resmen.

*tunelin ucundaki isiga erdik sonunda.

*hele şükür ucunda ışık olan bi tunel gordum sonunda. ışığa dogru gitsem mi? ya bi dakka, kim itiyo lan beni?

*hakkınızı helal edin.

*ulan gelirken tünelden geç ışığa doğru git,giderken tünelden geç ışığa doğru git...daha doğmadan sinir geldi üstüme. doğ,büyü,öl,doğ, büyü,öl...nereye kadar mna koyiim

*her son yeni bir başlangıçtır, her başlangıç ufuğunda bir sonla belirecek olan..uhass noluyo yaa..ıngaa...

*fire in the hole!

*o eli bi indir. biz de biliyoruz çıkmayı..

*ulan boyle .mcık gibi yerlere sokuyolar adamı sonra zorla çıkarmaya çalısıyolar.

*kara göründüüü! lan? lan yoksa?...

*dogduktan sonra hayat var mi acaba?

*şu diyarın hükümdarına anne demiyomuş bi görelim bakalım ne menem bişeymiş.cennetteki gibi süt akıtan çeşmeleri varmış güya.
daha şimdiden helak etti beni.bi seferde verse ya şu yolculuk ivmesini.(bir avazda doğmak diyorlardı da,bize nasip olmadı )

*şimdi çıksak dışarı, soğuktur kesin... çıkmasak, artık kıçım bile sığmıyo buraya... oooff of! çıkınca basacam çığlığı o olucak.

*lan neydi lan?!... hah iki ekmek bi kısa marlboro.

*burayı hatırlamıcak olmam ne kötü ...

*bitirdin beni doktor abi, benim bittiğim gün bugündür doktor abi.

*bebek ters döndü çıkmıyor!

*geldiim.. geldiim...

*ebeye ebelendim...

*bi saniye yaa, ceker misiniz elinizi lutfen, ruhen hazir diilim daha.

*hay arkadaş yaa ne biçim muamele daha 2 ay önce çıkalım dedik çıkarmıyordunuz şimdi ne öle ıh mıh iyi tamam çıkıyoruz alla alla yaa....

*doğuyorum öyleyse varım!..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://scenekids.eniyiforum.net
JoHnxD
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1575
Rep Puan : 1934
Kayıt tarihi : 20/04/09
Yaş : 28
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: Doğarken bebekler düşünür +22,5   Perş. Nis. 23, 2009 3:25 pm

pylasım ıcın saol Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://scenekids.eniyiforum.net
qeDy
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1914
Rep Puan : 2537
Kayıt tarihi : 20/04/09
Yaş : 22
Nerden : ankaRa

MesajKonu: Geri: Doğarken bebekler düşünür +22,5   Ptsi Nis. 27, 2009 5:06 pm

*Şştt, doktor musun nesin, babam bile bu kadar kurcalamadı, çek elini, bak ağlarım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://scenekids.eniyiforum.net
SceneGirL__
Prenses
Prenses
avatar

Mesaj Sayısı : 1477
Rep Puan : 1585
Kayıt tarihi : 01/05/09
Yaş : 25
Nerden : ●|| ۞ ~• iڪے†ðηвﺙL,Ҳ •~ ۞ ||

MesajKonu: Geri: Doğarken bebekler düşünür +22,5   Paz Mayıs 03, 2009 10:17 pm

*Şştt, doktor musun nesin, babam bile bu kadar kurcalamadı, çek elini, bak ağlarım


bu süPeR p. için saoL
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://scenekids.eniyiforum.net
XxX_Celine_
Prenses
Prenses
avatar

Mesaj Sayısı : 2695
Rep Puan : 3470
Kayıt tarihi : 20/04/09
Yaş : 24
Nerden : «•••ºANKARAº•••»

MesajKonu: Geri: Doğarken bebekler düşünür +22,5   Perş. Mayıs 21, 2009 5:24 pm

p.için tşkler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://<a href="http://www.glitter-graphics.com"><img src="http:
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Doğarken bebekler düşünür +22,5   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Doğarken bebekler düşünür +22,5
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SceneKids, EmoFun Forum, Müzik & Chat :: Komik Yazılar & Resimler-
Buraya geçin: